Go Back   Project64 Forums > Search Forums

Showing results 1 to 12 of 12
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: OGTiago
Forum: Project 64 - v1.6 27th November 2008, 07:45 PM
Replies: 6
Views: 8,626
Posted By OGTiago
I was going to update it yesterday but it said it...

I was going to update it yesterday but it said it was the wrong installation, I check their site and it said my chip was customised by manufacturer (i.e. Dell), on Dells site I downloaded the latest...
Forum: Project 64 - v1.6 27th November 2008, 12:17 PM
Replies: 6
Views: 8,626
Posted By OGTiago
The reason I use 6.1.3 (which I got from NGEmu)...

The reason I use 6.1.3 (which I got from NGEmu) is because it's the only one which shows the road textures on Zelda (and Banjo)
Forum: Project 64 - v1.6 27th November 2008, 02:40 AM
Replies: 6
Views: 8,626
Posted By OGTiago
Adapter: mobile intel(r) 965 express chipset...

Adapter: mobile intel(r) 965 express chipset family HAL, Driver Version: 7.14.10.1272

Dont have the transformation and lighting in Mudlords Rice Video Build 6.1.3 - DX9.
Forum: Project 64 - v1.6 26th November 2008, 11:53 PM
Replies: 6
Views: 8,626
Posted By OGTiago
Some textures blacked out.

So, the only plugins which work with my PC properly (i.e. textures don't overlap) are Glide64,
and Mudlords Rice Video Build 6.1.3 - DX9 (6.1.4 also has road textures disappearing)

I am using...
Forum: Project 64 - v1.6 26th November 2008, 10:42 PM
Replies: 8
Views: 41,727
Posted By OGTiago
Thanks, it works. BTW, is it just RiceVideo...

Thanks, it works.

BTW, is it just RiceVideo that's able to load texture mods?
Forum: Project 64 - v1.6 26th November 2008, 08:07 PM
Replies: 8
Views: 41,727
Posted By OGTiago
Ok, it also says before the error above: ...

Ok, it also says before the error above:

This application has failed to start because glide3x.dll was not found . Re-installing the application may fix this problem
Forum: Project 64 - v1.6 26th November 2008, 07:10 PM
Replies: 3
Views: 4,773
Posted By OGTiago
Yeah, I use my Xbox 360 controller (wired version)

Yeah, I use my Xbox 360 controller (wired version)
Forum: Project 64 - v1.6 26th November 2008, 07:02 PM
Replies: 8
Views: 41,727
Posted By OGTiago
No answers? So I guess Glide64 isn't compatible...

No answers? So I guess Glide64 isn't compatible with my comp or PJ64?
Forum: Project 64 - v1.6 26th November 2008, 12:49 AM
Replies: 8
Views: 41,727
Posted By OGTiago
Glide64.dll video plugin - Help!

YAY, I found a video plugin which works... for Zelda atleast. (some games still glitchy)
It's Rice Video Build 6.1.3 :) (not perfect, but 95% I would say)
If I use 6.1.4 I still get the problem.
...
Forum: Project 64 - v1.6 19th November 2008, 12:12 PM
Replies: 7
Views: 9,855
Posted By OGTiago
I changed it to Direct3D6 1.5.2 before, still...

I changed it to Direct3D6 1.5.2 before, still gave me the same problem.

Oh well, looks like I'll have to put up with it.
Forum: Project 64 - v1.6 18th November 2008, 01:38 PM
Replies: 7
Views: 9,855
Posted By OGTiago
Sure, if you wanna try that then here's the link:...

Sure, if you wanna try that then here's the link:
http://files.filefront.com/THE+LEGEND+OF+ZELDApjzip/;12389395;/fileinfo.html

It could be my shitty laptop graphics card (I think it's...
Forum: Project 64 - v1.6 17th November 2008, 11:45 PM
Replies: 7
Views: 9,855
Posted By OGTiago
Texture Problem (normal game textures)

I am using v1.6, the game is Zelda Ocarina of Time.

Some textures fade away as I get close to them.

Does anyone know how to fix this? Why can I see them far away but close up they disappear?
...
Showing results 1 to 12 of 12

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:21 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.